Ne dorim sa fiti pe deplin multumit de produsele achizitionate de pe LenjeriiOnline.ro. Daca, din orice motiv, doriti sa returnati un produs, va punem la dispozitie o procedura simpla si transparenta de retur.
Conform legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara a fi necesara justificarea deciziei.
Pentru a putea returna produsele, este necesar ca acestea sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Produsul sa fie inedit, fara urme de utilizare
Sa fie returnat in ambalajul original (acolo unde este posibil)
Sa includa etichetele si accesoriile primite, daca este cazul
Sa nu prezinte mirosuri, pete, zgârieturi sau deteriorari cauzate ulterior livrarii
Din motive de igiena si protectie a sanatatii, produsele textile desigilate sau utilizate nu pot fi returnate (lenjerii, perne, pilote, huse, etc.), daca au fost folosite chiar si partial.
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu exceptia cazurilor in care produsul prezinta defecte sau a fost livrat gresit.
In situatia unui produs defect sau neconform, costul de retur si reshipare este suportat de LenjeriiOnline.ro.
Dupa primirea si verificarea produsului returnat, rambursarea contravalorii se va efectua in termen de 7-14 zile calendaristice, prin aceeasi metoda de plata folosita la plasarea comenzii, exceptie facand plata ramburs, cazul in care rambursarea se va face prin transfer bancar.
Daca doriti schimbarea produsului cu un alt model, culoare sau marime, va putem oferi inlocuirea in functie de stocul disponibil.
In cazul unei diferente de pret, aceasta va fi achitata sau rambursata, dupa caz.
Pentru a initia un retur, va rugam sa ne transmiteti:
Numarul comenzii
Numele si numarul de telefon
Produsul/produsele pe care doriti sa le returnati
Motivul returului (optional)
Solicitarile de retur pot fi trimise la:
📩 support@lenjeriionline.ro
Nu se accepta retur pentru:
Produse deschise si folosite
Produse cu urme de uzura, pete sau mirosuri
Produse personalizate la cererea clientului
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de igiena dupa desigilare
Daca ati primit un produs defect sau alt produs decat cel comandat, ne cerem scuze pentru neplacere. Va rugam sa ne contactati in 48 de ore de la primire, iar noi vom remedia situatia prin:
Inlocuire produs
Returnare bani
Transport gratuit